Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/3725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРедько, В. Н.
dc.contributor.authorАртеменко, С. И.
dc.contributor.authorТоболич, З. А.
dc.date.accessioned2023-06-21T05:50:21Z
dc.date.available2023-06-21T05:50:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationМаркетинг и ценообразование. Маркетинг : учебно-методическое пособие / В. Н. Редько, С. И. Артеменко, З. А. Тоболич. - Горки : БГСХА,2023. - 187 с.en_US
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/3725
dc.language.isootheren_US
dc.publisherБГСХАen_US
dc.subjectфункции маркетингаen_US
dc.subjectповедение потребителейen_US
dc.subjectкомплекс маркетингаen_US
dc.subjectпродвижение товаровen_US
dc.subjectраспределение товаровen_US
dc.subjectуправление маркетингомen_US
dc.titleМаркетинг и ценообразование. Маркетинг : учебно-методическое пособиеen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Appears in Collections:Учебные материалы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ecd5726.pdf1,53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.